Jump to content
Server time (UTC): 2020-09-30, 18:07

Dew

M V P

TITLES

V D V

"clutching grips"

  • Rank

    MVP
  • Content Count

    1860
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    4

Status Updates posted by Dew

  1. Dew

    • Dew
    •   
    • Para

    ?? What happen?

    1. Para

      Para

      Break

    2. Whitename

      Whitename

      I'll be taking your seat, ty

  2. Dew

    • Dew
    •   
    • Roland

    Excessive hostility? What?

    1. Shroud

      Shroud

      Honestly Confused

  3. Dew

    Dew

    @EndeavourRP Keep my name outcha damn mouth goofy

  4. Dew

    • Dew
    •   
    • Terra

    You are one goofy dude Terra

    goofy short GIF by Disney

    1. Terra

      Terra

      What kind of gif is that... shame on you.

      Leave!!!!!

  5. Dew

    • Dew
    •   
    • Phoenyxx

    2bd21a250a4da8b1414054e6bad481cf.png

    Damn you really hit em with it huh?

    1. Phoenyxx

      Phoenyxx

      I mean 🤷🏼‍♀️ When they gotta stick their noses into everyones shit and pick apart things or do what they do they must think they are right?
       

      Spelling however is inexcusable as I just missed a few letters apparently. 

      meh over it GIF by Denyse

  6. Dew

    • Dew
    •   
    • JimRP

    hi jimbo, i herd u were slippin

    ff0cbcad90401c83ee31e098e4b3bad9.png.57c

  7. Dew

    • Dew
    •   
    • KpopKilla

    Hi Kpop

    1. KpopKilla

      KpopKilla

      Hello my friend

       

    2. A Foul Goblin

      A Foul Goblin

      giphy.gif

  8. Dew

    • Dew
    •   
    • Roland

    Hello Rolle,

    I demand my name back, this is not okay.

    -Thank you, Thicdickdaddy27

    1. Roland

      Roland

      Unfortunately your name was deemed inappropriate for our Christian community and was therefore replaced with the next best alternative. Thank you for playing on DayZRP.

    2. Dew

      Dew

      Rolando, you know damn well there is nothing Christian about this community. I demand $500 in emotional damages or, you can see me in court.

    3. Phoenyxx

      Phoenyxx

      despicable me lol GIF

      i think this name suits you better tho @Dew-chan 😁

    4. Roland

      Roland

      The best I can do is tree fiddy and a hug.

    5. Hofer

      Hofer

      F

    6. G_DateLR

      G_DateLR

      Haha let the memes continue XD 

  9. Dew

    Dew

    me looking at the report section

    anigif_sub-buzz-25972-1479741401-2.gif

  10. Dew

    Dew

    come on son, yall cant get rid of me that easy

    *Would wipe brow*

    1. Dan

      Dan

      miss u

    2. ShanePVP

      ShanePVP

      love you hunny xx

  11. Dew

    • Dew
    •   
    • Zorbz

    Oi bruv

  12. Dew

    Dew

    @Jackfish You don't need to sign your posts "-Jack" everyone can see your forum name right there homie.

    1. wirpy

      wirpy

      Hello Dew, this was very uncalled for.

      Warm regards, wirpy. 

    2. Dew

      Dew

      and you are?

    3. ShanePVP

      ShanePVP

      Hi Dew there is no need for this brooooooo

      Love Yours, Shane.

    4. Lost

      Lost

      Where am I?

      -Lost

    5. Kordruga

      Kordruga

      Hi Dew, you are an absolutely ok human being.

      -Kordruga

    6. ShanePVP
    7. GMAK

      GMAK

      -GMAK 

      Oh No No No

    8. Will

      Will

      -Sidebitch*

  13. Dew

    Dew

    Yoda-Luke-Star-Wars.jpg

    1. Blake

      Blake

      I also like star trek 🙂 !

    2. Joe

      Joe

      1b7a0b38232d2d52552d433706b2eea0.png

  14. Dew

    Dew

    I love getting third partied 

    1. Shroud

      Shroud

      just more clips for the montage tbh

  15. Dew

    • Dew
    •   
    • VoodooLR

    Nice to see someone in staff that didn't join like a month ago

  16. Dew

    Dew

    lmao that kid did not deserve to get warned, homie was genuinely wondering where the roleplay was.

    1. Banshee

      Banshee

      Where it at though? 🤔👀

    2. Ron

      Ron

      Urite, Dew. He came in innocent.

  17. Dew

    • Dew
    •   
    • Terra

    I roleplay better than you and all your friends.

    1. Terra

      Terra

      Ok. 

      ¯\_(ツ)_/¯

  18. Dew

    Dew

     

    1. Will

      Will

      sup dew

    2. YNW Viking

      YNW Viking

      Too soon but really funny

    3. Tom

      Tom

      mAz0Muc.jpg

      duster rn

  19. Dew

    • Dew
    •   
    • Kai

    Respect for the avatar.

    1. ShanePVP
    2. Kai

      Kai

      Rate you for even knowing him @Dew

    3. Dew

      Dew

      I'm from BK guy, obviously I know him.

    4. ShanePVP

      ShanePVP

      da graveyard is a bop

    5. Kai

      Kai

      That's facts bro, All black slaps too

  20. Dew

    Dew

    77f4dc838b799ce751db23e7c849df7e.png

    @BorisRP you good bro?

    1. ShanePVP

      ShanePVP

      hes trying to get support

    2. LeaveOrDieRP

      LeaveOrDieRP

      ^^ #borisforstaff

  21. Dew

    Dew

    *Me reading that report*

    image0.png

    Y'all need Jesus.

    1. Rover

      Rover

      Physically cringed.

    2. Major

      Major

      Why did you steal my 8th grade computer teachers glasses? 

      This requires a detailed POV yung dewsky

    3. Dew

      Dew

      image0.png

  22. Dew

    • Dew
    •   
    • Sleepyhead

     

    1. Sleepyhead

      Sleepyhead

      UBO5bZ2.png

  23. Dew

    • Dew
    •   
    • Sleepyhead

    You're not Strider? 

    1. Sleepyhead

      Sleepyhead

      I am now.

  24. Dew

    • Dew
    •   
    • Ghost of Osku

    Osku wtf is that on your name

    1. Ghost of Osku

      Ghost of Osku

      Dont ask...it was forced on me.

    2. Dew

      Dew

      your name looks better in orange tbh.

    3. Ghost of Osku

      Ghost of Osku

      My name looked better when it didnt have disgusting weeb shit in it...

    4. Derek Crow

      Derek Crow

      Wait a minute. Do you have to be a -chan to get Admin? Do I have to blame @Cuteboi39 for these shenanigans?!

    5. Ghost of Osku

      Ghost of Osku

      This is Rolle's doing...

  25. Dew

    • Dew
    •   
    • Eagle

    Every time I hear you say "Monkey ass bitch" in your accent, it brings joy to my heart.

×
×
  • Create New...