Jump to content
Server time: 2018-06-21, 01:08

Darion

Hall of Famer

"What's one thousand minus seven?"

  • Content count

    1112
  • Joined

  • Last visited

  • Country

    United States

Status Updates posted by Darion

  1. Darion

    Darion

    Starting the strum 

  2. Darion

    Darion

    Going Live ❤️

  3. Darion

    Darion

    Live on Twitch!

  4. Darion

    Darion

    Shameless plug! 

     

    1. Honeybee

      Honeybee

      Eeew, it's you. Nobody wants to watch your lame streams, neeerd.

    2. Darion

      Darion

      @Honeybee I expect a follow from you

    3. Honeybee

      Honeybee

      Always, dad ❤️

       

  5. Darion

    • Darion
    •   
    • Lady In Blue

    I'm blue da ba dee da ba daa 
    Da ba dee da ba daa, da ba dee da ba daa, da ba dee da ba daa 

    Good trap remix <3 

    1. Lady In Blue

      Lady In Blue

      tyty!

  6. Darion

    Darion

    It's ya boys Birthday Yeet 

    1. stargirl

      stargirl

      happybirthday.jpg.1f176cbbe47344995890411f4e0cf286.jpg

    2. Darion

      Darion

      Than ya im not ready to turn 22 :/ 

    3. Aiko

      Aiko

      You're old!

      Confetti-Gun-Celebration-In-Durarara-Ani

    4. Darion

      Darion

      No dont remind me 

    5. Hellspawn

      You think you're old? I'll be turning 30 this year.

      Happy Birthday dude.

    6. Darion

      Darion

      jesus thanking you tho <3

  7. Darion

    • Darion
    •   

    tumblr_mrwe0wwGGa1sz8reho1_500.gif.349383f491fd9fae937db8a9bc6a1633.gif

  8. Darion

    • Darion
    •   

    tumblr_ml7e24fSJ71s1hvbho1_500.gif.760b5ee9314c4144ae4079844ba4e03e.gif

  9. Darion

    • Darion
    •   

    GAY

    tumblr_mzi0ythxk61sn41kao1_500.gif.41c94d133b38c1b7280abff7ed2a6a1a.gif

    1. Jasper

      YAAAAAAAS KWEEEEEEEN

  10. Darion

    • Darion
    •   
    • Cocomii

     

    1. Cocomii
    2. Darion

      Darion

      Who Else

       

      3647.gif

  11. Darion

    • Darion
    •   
    • stargirl

     

    1. stargirl

      stargirl

      unamused.gif.9f66dee80cfdf191309193369e5cd516.gif

  12. Darion

    • Darion
    •   
    • Mademoiselle

    Present for my favorite Doctor - https://imgur.com/a/DTQ6i

    Love the Pumpkin King

    1. Mademoiselle

      Mademoiselle

      Love you Darion <3 sneaky bastard I heard you say...

      "OH SHIT THEY KISSING OH SHIT THEY SAY ME!"

    2. Darion

      Darion

      I have so many pictures of y'all kissing and holding hands and leaning heads on shoulders

      Oh this is my fav - https://imgur.com/a/xEWU6

       

    3. Mademoiselle

      Mademoiselle

      You're such a fucking weirdo, creeping and shit. Go back to your playboy bunny magazine xD 

  13. Darion

    • Darion
    •   
    • Cocomii

    Hellooo There..

    stalking-gif.gif

    1. Cocomii
    2. Darion

      Darion

      3647.gif

    3. Cocomii
    4. Darion

      Darion

      llll.gif

    5. Cocomii
    6. Darion

      Darion

      6325ce42b0b2e954d80ff9edcb121082.gif

  14. Darion

    • Darion
    •   
    • Cocomii

    i see you

    lip_licker.gif

    1. Cocomii
    2. Darion

      Darion

      fdgsdg.gif

    3. Cocomii
    4. Darion

      Darion

      Omake Gif Anime - Amanchu! - Episode 5 - Ai Running Furiously.gif

    5. Cocomii

      Cocomii

      Come at me -_-

      599f87ac0f8d9_giphy(15).gif.d9f3eb54ec93873be904047d2c15f1c8.gif

    6. Darion

      Darion

      afro-samurai-o.gif

      fagfadfgadfg.gif

  15. Darion

    Darion

    So high and yet so bored smh

  16. Darion

    • Darion
    •   

    Want a crunchyroll 48 hour pass

    1. Watchman

      haha im good thanks tho nibba

  17. Darion

    • Darion
    •   
    • stargirl

    Happy Birthday Smoking Buddy

    1. stargirl

      stargirl

      Thank you smoking buddy :D

  18. Darion

    • Darion
    •   
    • DustyRP

    Donnie Darko lemme give you beans for that pic, My all time favorite movie

  19. Darion

    Darion

    All this shitty drama is like watching twitter in high school... we the new facebook as well?

  20. Darion

    Darion

    was upstairs playing the for honor closed beta hear a load ass noise look outside and see this...

    NiU17S9.jpg

    1. Ellie

      Ellie

      Wtf happened?!???!!

    2. Darion

      Darion

      some guy was driving and texting and i just got it all fixed :(

      Its a goner, front left and back right axel are bent couldn't open my driver door or the trunk...

    3. Ellie

      Ellie

      He better be paying you a fuck load of moolah

  21. Darion

    • Darion
    •   
    • Ellie

    welcome to the anime life ;p

    1. Ellie

      Ellie

      I'm a fake weeaboo tho

    2. Darion

      Darion

      shhh no one needs to know that , if someone ever questions you lemme know got your back :)

  22. Darion

    Darion

    21st Birthday Today

    Time to get fucked up B|

    1. Poppy

      Poppy

      gratz

×