Jump to content
Server time: 2018-06-23, 23:53

Bruce

Banned
  • Content count

    2662
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0 Newcomer

Account information

  • Whitelisted NO

About Bruce

  • Birthday 04/28/1997

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Bruce

    Will We Bounce Back?

    We never really bounced back from the last shit and then all this gets piled on top? Nah, people can sit here and claim it's gonna be all right, but it's not. Until staff actually steps up and does something to fix their mistakes instead of just waiting to perm people, then the community is dead. Simple as that and everyone knows it. Once all these people do themselves in, you are gonna be left with a select few and specalized group of roleplayers on the server who will only make it worse. I honestly hope the admin team is working on some sort of last ditch effort to save this community or it'll just continue to spiral at its current pace. And no, that fix is not a goddamn lore wipe. The time for that is over.
  2. Bruce

    Gamblers Media Thread

    I don't think we had someone on top of a building. Could be wrong though. Nice shooting though
  3. Bruce

    Whose roleplay did you enjoy today?

    Fak you
  4. Bruce

    Any specific age you have to be?

    16
  5. Bruce

    Premium

    All the ranks are based off the total amount you've donated. So you would only have to pay 80 to reach the higher rank.
  6. Bruce

    Best Video Game Cutscenes

    mhmm mhmm. Shit was great.
  7. Bruce

    Best Video Game Cutscenes

    Not really nice looking or fancy, just funny af. Love this game. Every scene Flynn is in is great, but these are the two best imo.
  8. Bruce

    Best Video Game Cutscenes

    Holy shit, that came out in 2010...? Fuck me.
  9. Bruce

    Gamblers Media Thread

    Twice now in a few days. Beanies are bullet proof.
  10. Bruce

    Gamblers Media Thread

    Just bouncing a sniper round and shit like that.
  11. Bruce

    Kicked for "invalid RP name". What?

    You have to have a legitimate first and last name. It also can't be the name of famous dudes.
  12. Bruce

    Failed Robberies Thread

    The dude screaming "SHOTS FIRED" as he's running away got me. lmao
  13. Bruce

    New Moon Media Thread

    Lol, looks legit. Too bad you haven't done that in like 4 or 5 days. Feelsbadman.
  14. Bruce

    Akrasia

    LMAO. I was thinking the same.
  15. Bruce

    Profile gif size

    Just gonna bump this real quick since we never really got an answer. @Rolle please.
×