Jump to content
Server time (UTC): 2020-07-12, 06:45

DoctorNozzRP

  • Rank

    Banned
  • Content Count

    1086
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    16

Everything posted by DoctorNozzRP

  1. Nah keep it to pictures Gifs are gonna be low quality and if they aren't they're are gonna be huge in size to be able to fit on a computer screen and not be all pixelated.
  2. weapon licence? This is gonna be lit af Good luck
  3. Been a while indeed, welcome back
  4. +2 get this corona shit outta here. Social distancing IC ain't working and it's bad for roleplay
  5. Oh, I've seen this one before
  6. Iconic group, sad to see it go. Good luck in your future endeavours @PhoenyxxRP lmao thought it was archinving for a second my bad anyway still stands for @PhoenyxxRP i guess
  7. Wait a second... Is this stream sniping?
  8. Wait HOL UP you were just posting meme replies this entire time? not coo If it happens it happens lad, I've gotta look out for the safety of my guests too. They gotta know that they can say anything they want without fear of being snaked.
  9. DoctorNozzRP

    Skazać

    Love the look of this good luck Chris
  10. honor having you lad Thanks bro appreciate it Hopefully before the podcast gets shut down. You'll be on with @SassyRP so i suppose he'll have to make a second appearance
  11. Soon perhaps Thanks lad i worked hard for it
  12. A pleasure having you on lad
  13. Welcome to the official RP-owned News Network. Today we are joined by the legendary roleplayer @SassyRP, group owner of the recently force-archived The Saints Mr. @Apollo and a roleplayer named @Blake. Timestamps: 00:00 - Standard intro 2:30 - BadRP for OOC comments? 5:00 - Rules discussion 6:50 - 503 getting 2.3'd 13:20 - The Saints being archived 20:30 - Shoutout to @Hebee coming back (even though this was recorded days ago lmao) 21:00 - Will PMC survive? 24:30 - Is 2.3 a "safe space" rule? 27:30 - Overruling admin team decision? 30:30 Is threatening 2.3 = blackmail? 32:00 - Apollo talks about how to fix roleplay 36:00 - Banter
  14. Just keep the thread locked forever please i beg 4 pages is enough
  15. DoctorNozzRP

    Hello

    Just remember, no staff feedback
  16. DoctorNozzRP

    Hello

    Now this is surprising indeed Welcome back
  17. Hope it's not. Finally you can initiate more than 1 times a day
  18. Bruh you can you help me out then? I got 5 points for making a meme about you boys. Didn't mean for it to be flaming but you know how it is
  19. This is the greatest thing i've ever seen Wish i had Livonia so i could apply to PMC
  20. Didn't wanna get involved in this aids discussion but this is just not true. Any The Saints members in Staff? nope Any Wagner PMC members in staff? yeah there is one. @Banshee Any 503 in staff? If i remember correctly there was one, another moderator. So your hostileRP friends group might be very represented in staff, but for the rest us that ain't it chief. Gonna try to avoid the rest of it but just wanted to throw this out there so everyone sees both sides. God bless
  21. This discussion is just so dead at this point lmao. Just play the fucking game or don't it's simple af
  22. I thought the base looks great but maybe we could tone down the gear bunkers from 3 to maybe 2? I like even numbers better
×
×
  • Create New...