Jump to content
Server time (UTC): 2019-07-20, 08:38

groovy ToeZies

Sapphire

"Watching all the leaves grow..."

  • Content Count

    515
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1
  • Country

    United Kingdom

Status Updates posted by groovy ToeZies

  1. groovy ToeZies

    groovy ToeZies

    MAD SHOUTOUT TO MY BOY @WeeMan, HELPIN PRODUCE SUCH A WONDERFUL PROFILE! OOOHH SO PRETTY!

     

     

     

    Weemans a nerd tho.

    1. groovy ToeZies

      groovy ToeZies

      Love you really you Scottish prick <3 You picked up what I was putting down. Now its fresh af. hows the bass? I'm at College and haven't had chance to listen...

    2. Mugin

      Mugin

      *holds his tongue waiting for Bunny to finish editing his profile cover*

  2. groovy ToeZies

    groovy ToeZies

    I just wrote the final words for Toez' story, and it makes me so happy to have had such a crazy story with ups and downs. Although I did a shoutout relatively recently to all those that I'd been friends with etc. along the way, i'd like to do some shoutouts to those that really moulded Toez' Story;

    @Mr Anon The single biggest factor in Toez' life, and his greatest mentor.

    @Joules You made him Toez, now that's an achievement.

    @Oyface Toez and Ashby shared some real shitty moments, they seemed to have an understanding of eachother which I find fuckin' awesome.

    @Darra You showed Toez some real compassion, and helped along the way to calming down.

    @Ranger163 You were a good friend to Toez and showed him a good time when he needed one, especially the sick skids, cunt.

    @moody20 Who's no longer with us, but he also showed Toez a good time when he needed one. Remember the Alamo.

    @Puma You took Toez in after everything went to shit the first time, and you actually changed his course entirely, so not all the credit can be given to Anon, but you're a fucking awesome fella, and I wish i saw more of you, you've taught me a lot of life lessons to take into the real world, too.

    @evanthebrue I presume you're Evan the Bruce, but murdering Evan and chopping him up the way Toez did changed him so much and really fucked him up, even if it seemed like he enjoyed it, thanks for that.

     

    I'm certain there's so many more people to thank, and I apologise for missing you, but I'm at work as I type this so I can't sit and think. 

    Hopefully I'll get it all typed up soon enough for it to be semi- relevant but there's a lot to type and probably too much for most to read, but hey ho.

    Thank you to everyone for providing such a fucking awesome platform and experience to surround me in and provide such an immersive landscape for me to produce this character which has lead my life for the last year and a bit.

    @Rolle Thanks for the server, El Presidente.

    Here's to another amazing story after the Lore wipe. Cheers.

    1. groovy ToeZies

      groovy ToeZies

      @derNils You showed him some real law and order when he was fucking up too, Thanks.

    2. ShanePVP

      ShanePVP

      :( 

      where me?

    3. groovy ToeZies

      groovy ToeZies

      How did scumbag Shane mould Toez' story I wonder...

      @Shane You helped me be a terrible person and kidnap and shoot people, Fuck yeah.

    4. ShanePVP
    5. Oy

      Oy

      Ashby and ToeZ had some great fucking times man, ToeZ is easily in the top three zombie killers I have ever teamed up with. Our teamwork when it came to melee was top notch, except for the time when you shot me in the head, and my dirt bike helmet stopped all the damage. And all the times we almost killed eachother, but our weapons blocked the hits and it made that awesome sound.

      We have to partner up again after the lore wipe, man. I'll find you a lead pipe you crazy son of a bitch.

      giphy.gif

    6. groovy ToeZies

      groovy ToeZies

      That dirtbike helmet could stop a nuke tbh, We'll team up for sure, I feel like I might spend this months paycheck on a PC instead of a car >_> .

    7. Oy

      Oy

      You got legs, don't you? Fuck cars. Get PC.

    8. groovy ToeZies

      groovy ToeZies

      YEAH I HAVE LEGS! AND TOEZ TOO!

    9. Mia

      Mia

      ToeZ was one of the first people Darra met in game, so, his story's end is very bittersweet.  He was always good to Darra and never made fun of her naïveté.  And now both ToeZ and Darra are gone.  *Wipes tear from eye.*

      I miss you and hope to see you in game soon.

    10. Ranger163

      Ranger163

      @ToeZ mate lets get that PC started bae 

       

  3. groovy ToeZies

    groovy ToeZies

    NOW I'M REALLY 101. HEH

     

    1. groovy ToeZies

      groovy ToeZies

      Cos the beans

    2. Brady

      Brady

      What happened to our group June 19th?

    3. groovy ToeZies

      groovy ToeZies

      It's in production. <_<  

      Weedick just has to ruin it doesn't he.

  4. groovy ToeZies

    • groovy ToeZies
    •   
    • Taryn

    songs dope good job, we listen to the same shit.

     

    1. Taryn

      Taryn

      I need a new profile song, actually. Lemme get some suggestions...

    2. groovy ToeZies

      groovy ToeZies

      Blackbear deadroses is snazzy

      Rock + Roll is a favourite atm.

      anything from the recent Eden album, 

      crazy in love (Edens cover) also pretty snazzy

    3. Taryn

      Taryn

      I'll take a listen when I get home from work. Thanks a bunch, friendo. 

  5. groovy ToeZies

    groovy ToeZies

     

    A veces estrangular un gato es simplemente la mejor opción.

    1. Mia

      Mia

      Nunca!!

    2. groovy ToeZies

      groovy ToeZies

      urite

    3. Mia

      Mia

      ?

  6. groovy ToeZies

    • groovy ToeZies
    •   
    • APositiveJade

     Well ain't that pretty. 

    Yeahnahnahnahnahnah

    1. APositiveJade

      APositiveJade

      Oooohh Yenahnahnah

    2. groovy ToeZies

      groovy ToeZies

      Ranger's about to pop his head up, its like his mating call xD

       

  7. groovy ToeZies

    • groovy ToeZies
    •   
    • Dax

  8. groovy ToeZies

    groovy ToeZies

    1. groovy ToeZies

      groovy ToeZies

      Please remain on task.

  9. groovy ToeZies

    groovy ToeZies

    When people think they're fire but they're really just getting hot cos of their sweaty fat rolls...;/ 

     

     

     

     

    @WeeMan

    1. groovy ToeZies

      groovy ToeZies

      ATLEAST I GOTTA MUDDA, ORPHAN BOY. CAN'T DROP KICK DEAD PARENTS DOWN STAIRS NOW CAN I?

    2. groovy ToeZies

      groovy ToeZies

      What's that? Police cars? No IT'S JUST YOUR FAT FUCKING LEGS RUBBING AGAINST EACHOTHER AS YOU WALK.

      STILL GOTTA GET OUT THE WAY THO COS ONCE YOU START ROLLIN' YOU CAN'T STOP EY FATBOY?

    3. groovy ToeZies

      groovy ToeZies

      Don't start throwing back the fat shit, you've clearly lost there.

      AND FUCK YOU, WHERE'S YOUR FREEDOM IF YOU CAN'T EVEN LEAVE THE UK? SMELLY SCOTTISH WEE BAM

  10. groovy ToeZies

    • groovy ToeZies
    •   
    • Oliv

    Can we have a less ERP profile over here pls? That avatar alone gets me gushing. 

     

    Which is highly inappropriate cos i'm at work...

    1. Oliv

      Oliv

      No. Everyone has their clothes on, I dunno what you're on about

    2. groovy ToeZies

      groovy ToeZies

      OHREALLY? I SEE SMOOCHES IN YOUR COVER PHOTO. AND HARVEY SPECTRE'S JUST HARVEY SPECTRE. SORT IT OLIV <3

       

       

       

      CAPS.

  11. groovy ToeZies

    groovy ToeZies

    Deus Vult.

     

  12. groovy ToeZies

    groovy ToeZies

    Guess I've decided my next character?

     http://i.imgur.com/pvtFz21.gifv

    1. Brady

      Brady

      Good luck with dis

    2. Cid

      Cid

      Just saw this all but like... 7 minutes ago.  Coincidence is a bitch.

    3. groovy ToeZies

      groovy ToeZies

      ayy

  13. groovy ToeZies

    groovy ToeZies

    GUESS WHO JUST WON 1ST AND 3RD PRIZE ON THE GRAND NATIONAL SWEEPSTAKES! 

    £60 IN MY POCKET BOYS

  14. groovy ToeZies

    • groovy ToeZies
    •   
    • Aisling

    I had that cover photo as my desktop background for like 2 years,

    and that background as my login background for the same time, rep up.

    1. Aisling

      Aisling

      Because you have the same taste as me? Nahhh no proof.

    2. groovy ToeZies

      groovy ToeZies

      but...But..I meant rep up in terms of like represent not give me beanz why u gotta be like dat

    3. Aisling

      Aisling

      sucka dick

    4. groovy ToeZies

      groovy ToeZies

      only if its urs bb

  15. groovy ToeZies

    groovy ToeZies

    I want the profile view counter back pls and thank you

    @Rolle

    1. Roland

      Roland

      Yeah, it's useless because it counts every page view, so one can spam F5 and grow e-peen

    2. groovy ToeZies

      groovy ToeZies

      ...I guess. >:(

  16. groovy ToeZies

    • groovy ToeZies
    •   
    • Lad

    I'd reply to the picture thread about the saturation on there but the websites fucked and I can't so I'll do it here:

    Yeah I think it looks good, but I feel like the darks are too dark and the lights too light, and it starts to take away from what you might be able to actually see, It would be nice to see a bit more of the grass upfront without it being blinding,

    It's a good picture but maybe just etch down the postprocess a little so you get more in the picture.

    <3

    1. Lad

      Lad

      Aye it's okay, sites really fucked.

      I'll definitely keep that in mind for next time, sometimes I do go really overboard with the colours and saturation. I'll tone it down next time. 

      I really appreciate what you're saying, thanks :D

  17. groovy ToeZies

    groovy ToeZies

    I'm never drinking again!

    Until saturday!

    Okay a small one!

  18. groovy ToeZies

    groovy ToeZies

    I've realised that the real way to get a lot of beanz is to have a child, and post pictures of said child. Who will conceive my child? Oyface?

     

     

    @Keira knows its true.

    1. Samaritan

      Samaritan

      I have two kids, do I get double beans then? 

    2. groovy ToeZies

      groovy ToeZies

      Only if you post pictures.

    3. Kieran_Hales

      Kieran_Hales

      Got to be female and have children to get beans......

  19. groovy ToeZies

    • groovy ToeZies
    •   
    • Oy

    It's that time of the day again.

     

     

    NERD

    1. Oy

      Oy

      Dawson_Crying.gif

  20. groovy ToeZies

    groovy ToeZies

    Morning all, think it's time for a bit more shitposting today, I just know it's gonna be a slow Friday.

    How's everyone doin' this mornin?

    1. ShanePVP

      ShanePVP

      Got really whacked last night and woke up at 7 am fully dressed shit was weird as

    2. groovy ToeZies

      groovy ToeZies

      I know that feelin', went drinking a couple weeks ago and came in at 4 woke up at 8 and was perfectly dressed ready to go out again. Weird shit.

    3. ShanePVP

      ShanePVP

      Yeah fam I just remember watching Pineapple Express then I passed out good shit

  21. groovy ToeZies

    groovy ToeZies

    My Influence is spreading. Rep up my boy, give him love. @ThumbZ

     

  22. groovy ToeZies

    • groovy ToeZies
    •   
    • Mia

    Nice profile, reminder that you can change your background etc. by going into edit profile and scrolling down! 

    <3

    1. Mia

      Mia

      Ah, that's where they went.  Thanks, ToeZ.

      The current look is temporary until I finish the group page and my character page.  (No DayzRP for me until those two pages are complete.)

    2. groovy ToeZies

      groovy ToeZies

      None for me for the last 4 months! ;/ 

    3. Mia

      Mia

      Yup, I know.  And you know we miss you, right?

    4. groovy ToeZies

      groovy ToeZies

      I hope so because I aim to make a comeback in like..20 days

  23. groovy ToeZies

    groovy ToeZies

    OH FUCK LOOK, 3 HUNNID BEANZ, 4 HUNNID POSTS.

    Rep that shit, we = 7.

  24. groovy ToeZies

    groovy ToeZies

    Okay guys i'm concerned, I've woken up today, checked the site and i haven't got 15 notifications of Chawy posting a Status update? Has she died? 

    @Chawy ARE YOU DEAD?

    1. groovy ToeZies

      groovy ToeZies

      It feels weird to not have 17 next to that little bell up there, so quiet now...

    2. Chewy

      Chewy

      *distant reeing*

    3. groovy ToeZies

      groovy ToeZies

      Quick i've followed you now spam status updates so i can feel normal pls

    4. groovy ToeZies

      groovy ToeZies

      SHE'S HERE, ALIVE AND WELL

  25. groovy ToeZies

    groovy ToeZies

    Radio chatter from the one and only Toezies coming soon! #RIPSOONTM?

     

×
×
  • Create New...