Jump to content
Server time: 2017-11-20, 04:04

Joshie

Supporter

"send pupper pics ty <3"

  • Content count

    61
  • Joined

  • Last visited

  • Country

    Canada

Community Reputation

74 Noobie

Account information

  • Whitelisted YES
  • Last played 2 months ago

About Joshie

  • Birthday December 7

Personal Information

  • Sex
    Male

Recent Profile Visitors

2315 profile views
  • FieJaxon

  • Inferno453

  • Infamous

  • Pussy

  • evanm23

  1. Destiny 2 tomorrow boysss!!

    If anyone wants to play tell me bc i is lonely : )

  2. Since I am back from hunting, I now have the luxury of looking through 55 notifications ¬¬

    1. Spartan

      Spartan

      56 now :ph34r:

  3. Respond to my snaps you cuck <3

    1. Gowbe

      Gowbe

      No

    2. Joshie
    3. Cocomii

      Cocomii

      I don't have time for your bullshit, Josh! 

      59e9017d81226_giphy(65).gif.d9c6f270a4658d4e7498aaca35a5d212.gif

    4. Joshie

      Joshie

      Ouch, that hurts ;-;

      *insert reaction gif here because I am on my phone*

  4. So I just listened to The Offspring for an hour straigt, was not disappointed.

    :)

  5. Idk why but this song makes me happy : ) 

     

  6. hi

    hi
  7. I thought today was gonna be a good day!

    But then the one side of my ear buds broke ;-;

  8. Real life picture Thread

    Heyyy I had one today, it was the first one in a while : ) also, that looks sorta creepy, its like the Lays bags with the teeth
  9. Destiny 2 or DayZRP...

    i cant decide someone help me pls

    1. Chewy

      Chewy

      9 slots left on the server, you wanna do DayZRP you do it now :P

    2. Joshie

      Joshie

      but im at school :( 

    3. Nihoolious

      Nihoolious

      No debate. Destiny 2 hands down

    4. Joshie

      Joshie

      Already done lol

  10. Real life picture Thread

    But like, that requires movement and leaving my house, and plus its already getting cold here in Canada soooo But if I ever leave my house I will atempt to become a bush wookie
  11. Wellllllll listen here, bucktooth, I had a gosh darn flipping red dot sight on that bitch and thr fricking cow was like 400 dimma damn metres away. So pipe down there bud. And no you are not getting my M4.
  12. Snapchat!

    montrealfan67 And before anyone askes, no im not from Montreal, i like their hockey team
  13. "Why are you sitting so close to me"- @Cocomii

    wow thanks, ly2

    1. Cocomii

      Cocomii

      Haha not my fault that Katarina is the way she is! Oh wait.. It is :D

    2. Joshie

      Joshie

      Stop cock blocking m- uhhh i mean I wasn't going to do anything xD

  14. Sooo Ive been up for the past hour making a Spotify playlist of like EDM n shit, it was loud. Its got like 50 ish songs in it and my ears hurt from the noise lol, I think I should go to bed xD

    1. Faith

      Faith

      I think the deafness will help you sleep more peacefully without cars interupting your beauty sleep xD

    2. Joshie

      Joshie

      U rite xD

  15. Promotion

    Im saying like what if we got a friend to join DayZRP before any of this promotion stuff was a thing.
×