Jump to content
Server time: 2017-09-22, 20:34

Boose

"Cant be assed"

  • Content count

    140
  • Joined

  • Last visited

  • Country

    United Kingdom

Community Reputation

23 Noobie

Account information

  • Whitelisted YES
  • Last played 1 month ago

4 Followers

About Boose

  • Birthday 08/19/99

Personal Information

  • Sex
    Male

Recent Profile Visitors

1614 profile views
  • PatZ

  • Jonas Gj

  • focus

  • Razo

  1. Is your dog still stinky or have you sorted it out?

     5982584fd8e42_dogeatapepsi.png.5266cdfda0d7b7f13962b004017058a0.png

    And you're letting him drink pepsi? Fucking shit dog owner.

     

    1. Show previous comments  15 more
    2. Dusty

      Dusty

      Bring back Shadows tbh

    3. Method

      Method

      Obviously dog abuse points needed anyone hehe ?

    4. Nihoolious

      Nihoolious

      Writing your final warning rn @Boose

  2. What Makes A Good Character Page?

    For sure a background that's unique and has had a good amount of thought going into it. If you have the option for music then something that suits the char and his background or something like that. Not saying mine are perfect either ¯\_(ツ)_/¯
  3. Oliver Wilde

    Born in the town of Telford, England. Oliver was
  4. The DayZRP Quote Wall

    "Fuck me i'm all out of vape juice" - @Beni
  5. I Can't find the passphrase in the rules

    Then read it again? People can't find it for you its different for everyone. Read it slowly you'll know when you see it
  6. I Can't find the passphrase in the rules

    Its there dude. You gotta actually read it rather than skim through it.
  7. Galaxy's Media thread

    Looks neat dude
  8. Lucas Owen

    Living in one of the roughest parts of London, being a teenager and going to a School with low success rates and kids being expelled almost every week. You'd be thinking i'm just like them. A rude, trouble making teen with no future with the most likely being behind bars? Nah, I was the opposite. I kept quiet, had my head down. I did well in school and never really caused any trouble. My brother though, you could categorise him as "One of those kids". He's the typical older big bad brother and even though he didn't set the right path, I still looked up to him. He'd never let anyone push him about or his mates and he was always good with the girls. Fuck, he'd never let anyone push me around when he was present, but being in the year above, he wasn't. I was pretty much the only kid of my type in my school. All the others were as you'd expect them to be from these rough areas so I didn't really have many friends. Sure, I hung around with my brother and his friends when they were around us, but I guess that doesn't really count towards being my friend. I got pushed around in school sometimes, picked on but I just kept my head down. For the most part though I was alright. Everyone knew I was Michael's brother so they were sound with me. Just some people were brave enough to do so. Sure, I'd let them push me around but trust me, I'm no bitch. If it really came down to it, i'd fight. But if its petty pushing and name calling, I wont bother. I'd rather just get on with my school work. Being around my brother and under his influence, I eventually got into smoking, keeping it secret from my parents.. obviously. At home I was the same. Quiet and keeping to myself. In my spare time I'd just play on my Xbox, doing my homework when I needed to and listening to my parents. I was the clear favourite son out of me and Michael. He was a trouble maker and I was quiet, although I think their opinions would change if they heard about his influence on me when I hang around him. Now, enough of me and my background. The school took us on a school trip to guess fucking where? Chernarus. Where? Exactly. Of all places we go to some country none of us even knew existed. But I wasn't complaining. It was a Geography trip, learning about the castles and the history in the country. One night when everyone was sleeping, I woke up to a noise. It was my brother, Michael. He was sneaking out. I didn't say anything. I knew he would do whatever he wanted and I just went back to sleep. Next thing I know, my brother woke me up at around 6:50am. There was screaming and shouting outside. He told me to pack my stuff and get ready to leave. Why? The trip wasn't over for another 2 days. I didn't bother asking though. Wherever we were going is probably better than in this shitty trip. He walked off, leaving me to pack. I packed my backpack, travelling lightly. I thought with all this screaming and commotion outside I don't really wanna be hauling shit around. I followed my brother out of the hotel room. Then suddenly, my brother smashed the fire alarm, running out the fire door as I followed him. It's almost as if we walked out into a movie... cars on fire, screaming and chaos all over. I looked over to my brother to notice he had a gun. Where the fuck did y-... Nah, I'm not gonna ask. If this crazy shit is happening outside then I'll welcome protection. We were planning on getting back to the UK so we went to the airport, around 10 minutes away from us but when we got there, it seemed every other tourist as well as locals had the same idea as us. The airport was rammed with people trying to leave but there were no flights coming in or out. That's it, we're fucked in this crazy fucking country with no way of getting home. For now, anyway. My brother came up with the idea to head to the abandoned house we drove past on the way to the hotel and I agreed. It wasn't that bad, actually. Fairly clean for a place that was abandoned and there were beds in the one room. Two, luckily. Cabinets and such for storage and Michael found a key to lock the front door. A decent place to hold out, I suppose. As I sat there on my bed, taking a drag of my brother's vape I was thinking about my parents back home. I hope they're alright, I already kinda' miss them already. I also thought about those back at the hotel, but not for long. Michael wen't over a few plans with me. We were going to look for locals to run with for a while, find a car even if that means stealing, finding a plane as our fucking dream since that was very unlikely. He also put down find someone called Ana? Fuck knows. And the last plan was to return to the hotel as a last resort. Hopefully this shit blows other. I don't want to stay in this shit hole forever.
  9. free my boy beni 

     

    1. Beni

      Looks like it worked Lee

  10. Wish my boy Boose best of luck for his second court case on friday... They ain't gonna get you bro... Trust me. 

  11. Had some chill RP with my G @Beni and Laz Kelly (Dont know his forum name :S) hope to see you around again my dude
  12. Take that fucking quote, off your fucking cover photo lad. 

    1. Boose

      Its inspiring leave it out 

×