Jump to content
Server time: 2018-10-18, 08:20

Lucky1911

Hall of Famer

"The Red wine ain't really wine..."

  • Content Count

    419
  • Joined

  • Last visited

Everything posted by Lucky1911

  1. Lucky1911

    Lucky1911

    People need to step back and take a breather before bullshit starts happening again. Yes this is a game and we rp here to escape our daily lives and have fun. Keyword in there is fun. Yeah im cool with just about all rp styles but a big thing that all Rp'ers should have is common sense and respect at least. We ain't dirty savages.

     

    We just some gamer nerds playing the video games and having fun.

    now here's some chill music for yall 

     

    1. SpaceCowboy

      SpaceCowboy

      giphy.gif?cid=4bf119fc5bbf621334374f594d

  2. Lucky1911

    "over the line" Roleplay?

    Theres a thing called common fucking sense. Something that is really lacking right now. Now im down with edgy rp , hell even erp. But behind closed doors. People wanna do weird shit thats cool. But behind closed doors. frankly...this thread needs to be closed before shit gets really out of hand
  3. Lucky1911

    Lucky1911

    *Sees certain People Back, gets nervous. Realizes that rp was way better when they played. No longer nervous*

    good things are happening !!  

  4. Lucky1911

    Lucky1911

    well i guess i'll go back to my hole and drink blood seeing what happens now.....again

    1. Lyca

      Lyca

      Sounds kinky 😄 

    2. Lucky1911

      Lucky1911

      you know it 😉

  5. Lucky1911

    Add night time to the server

    dont know why we dont have night time on the server! Hello Darkness my old friend!
  6. Lucky1911

    Hello

    is my boi! he's back!
  7. Lucky1911

    Lucky1911

    New Edgy Song! 

     

     

  8. Lucky1911

    • Lucky1911
    •   
    • Clumsy

    Bring back Maddie!

  9. Lucky1911

    Oooh, look who's back!

    *Waits for cow to get whitelisted* Glad to have you back man!
  10. Lucky1911

    Oooh, look who's back!

    Cade you son of a bitch! Your fucking back ! Time to hold people hostage and steal blood again!
  11. Lucky1911

    Lucky1911

    i feel like @Spartan is the type of guy who would  get Ela tattooed somewhere on his body

    1. YaBoiParantoid

      YaBoiParantoid

      He cosplays as her

    2. Lucky1911

      Lucky1911

      you right

    3. Spartan

      Spartan

      Already got a tattoo of her on my right butt cheek

    4. YaBoiParantoid

      YaBoiParantoid

      Real life picture thread 

    5. Spartan

      Spartan

      too nsfw, just ask @Major. He has a few pics

    6. Major

      Major

      That tattoo is quite small and is somewhere between his balls and his butthole. 

  12. Lucky1911

    Racism

    Last time this was brought up about the whole Racism, As long as it makes sense for the character to be racist and it is done in a mature way. Racism is allowed However ...if they are just telling you the N-word every 2 seconds that ain't allowed Heres a thread a few months ago that has several response to clear up some things Could always get a admins response or from the boss man himself if your still questioning Racism and rp Edit: You can always do /OOC in text chat and let them know to stop, that it makes you uncomfortable. If they stop no problem, They continue report them.
  13. Lucky1911

    Lucky1911

    well nothing better to do then mess with my profile and change it after forever.

    Anime themed.

    Kurumi is Waifu fight me 

    1. Raptor

      Raptor

      Weeb

       

       

       

      <3 

    2. Lucky1911

      Lucky1911

      boi

  14. Lucky1911

    Lucky1911

    When people ask me how work is going... "Been pretty busy today." *Opens company laptop and watchs Tokyo Ghoul*

    1. Raptor

      Raptor

      Weeb

  15. Lucky1911

    Hello Everyone

    welcome back you crazy sob!
  16. Lucky1911

    Lucky1911

    Watching Poky Ghoul again. Rize looks all innocent and sweet. Then i remember why  the CCG call her the  Binge Eater  

    1. Raptor

      Raptor

      Weeb

    2. Lucky1911

      Lucky1911

      fight me

       

    3. Raptor

      Raptor

      tenor.gif?itemid=8694391

    4. Lucky1911

      Lucky1911

      MW2 rust 1v1 

  17. Lucky1911

    Lucky1911

    messing with my wallpaper at 4 am and my brain goes in left field- Someone choose a theme for me!!!

     2dbc7b60e0.jpg

    3ab8349d6c.jpg

    cfa77af9ba.jpg

    1. Roland

      Roland

      I know that feeling. Just a few days ago I was about to play WoW, but thought to myself that maybe I should change my wallpaper since I kept seeing the same one over and over again. So I went on wallhaven.cc and let's just say there was no WoW play time that evening 😄 

      I like the second one tbh

    2. DeaconRP

      DeaconRP

      3rd one is badass

  18. Lucky1911

    Anarchy [Closed Recruitment]

    considering since thats what i quotes "Hear" end quote. Never had a bad experience with my few encounters with yall. I havnt reached and conclusion jim since ive only ever had a few encounters with yall and no need with the threats. I've been here long enough how things work around here. But since it took a Community member to toss me a link to one of your reply's im good with that. The fact that all i got from you and your group members was "read the lore" is really childish considering that i would have taken " I think i left a response on this page maybe " or "Ive had this ask a lot, let me find it and i'll send it to you." Simple , mature responses. Now for some actual feed back The few encounters ive had with yall were enjoyable One was hostile and one non hostile. however your attitudes so far on ooc when all i did was ask some simple question needs a hell of a improvement. Childish response are not really the way to go since we are all suppose to be mature adults here. Maybe that would help yall with all the bad mouthing that happens around here of yall. Lucky out! Thanking you!!
  19. Lucky1911

    Anarchy [Closed Recruitment]

    This i can at least thank you for your effort
  20. Lucky1911

    Anarchy [Closed Recruitment]

    of course you would say flame so tell me then. why would i have to pm some one to get info in private then just a simple post on Yalls group thread?
  21. Lucky1911

    Anarchy [Closed Recruitment]

    considering that ive only ever encountered yall like twice and all i ever hear is how shitty you guys are and yalls rp is crap and yall are pvp whores, i figured i try to be a adult and just ask a few questions. All im getting is piss poor attitudes Can't even get a simple response to a few simple questions
  22. Lucky1911

    Anarchy [Closed Recruitment]

    thats the point of a group thread @JimRP . If you cant handle simple questions whats the point of this group being in group ideas if you cant even answer simple questions
  23. Lucky1911

    Anarchy [Closed Recruitment]

    So am i gonna get any proper responses to my very reasonable concerns and questions that i wrote in a very respectful and civil manner?
  24. Lucky1911

    Lucky1911

    Basically what i spend 12 hours listening to while on duty 

     

  25. Lucky1911

    Anarchy [Closed Recruitment]

    i would not be asking these things or asking for some things to be cleared up if i did not read yalls lore @JimRP but since I spent some time reading yalls lore and was confused by a few things a simple explanation would fine, hence why i pointed some simple things out and asked nicely for them to be cleared up
×