Jump to content
Server time: 2017-10-23, 15:27
Safe Zone: OPENING SOON

Sign in to follow this  
Guest TCkril

Le break

Recommended Posts

Guest TCkril   
Guest TCkril

So after stupid ways of trying to feed my DayZRP addiction. I have decided to take a break. This break will be finished once S1 is populated and epoch is in the bin. I have a ever lasting hate for EpochRP it was the worst idea Rolle came up with.

Now C9 will be closed until I feel like it should be opened. Therefore if I would to be playing any DayZ it would be with my friends on DayZRP.

So yeah leave your hate and love comments.

[email protected]:GO

[video=youtube]

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest ArcticStarling   
Guest ArcticStarling

Bye Kril, see you soon !

Share this post


Link to post
Share on other sites
Nihoolious    1250

Well shit, was hoping to meet C9 in-game and see what they were about. Oh well, cya in a month or two.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Slute    1

But C9 just started! :(

Bye Kril, see you soon!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest TCkril   
Guest TCkril

Still be on forums scrubs

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest TCkril   
Guest TCkril

That was quick...

DayzRP is dead wcyd

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Pandi   
Guest Pandi

Cya man, take it easy.

Hopefully DayZRP will be more populated soon, I guess I'll see you then. If not you should definitely come back for DayZRP Standalone once that has white listing and admin rights.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest TCkril   
Guest TCkril

That was quick...

DayzRP is dead wcyd

Ain't deded :) S.D.S got us hard just venture out!

In epoch...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Sidewinder    1

DayzRP is dead wcyd

Ain't deded :) S.D.S got us hard just venture out!

In epoch...

Doesn't suit everyone...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest TCkril   
Guest TCkril

Cya man, take it easy.

Hopefully DayZRP will be more populated soon, I guess I'll see you then. If not you should definitely come back for DayZRP Standalone once that has white listing and admin rights.

Meh till standalone is a full product not interested. But yeah.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Pandi   
Guest Pandi

Cya man, take it easy.

Hopefully DayZRP will be more populated soon, I guess I'll see you then. If not you should definitely come back for DayZRP Standalone once that has white listing and admin rights.

Meh till standalone is a full product not interested. But yeah.

Well considering how long it took Rocket to bring the game out on pre-alpha, it will probably take half a year till he puts admin rights in standalone.

Anyway, I'm sure you will be back soon. Bye!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest   
Guest

S1 ain't dead, just today there was 30 people, and I have a feeling that number will be rising.

Head to Elektro outpost mang, that's where all the role play is.

Unless you fancy a firefight, then that won't be happening anytime soon.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest TCkril   
Guest TCkril

Unless you fancy a firefight, then that won't be happening anytime soon.

See this is maybe one of the reasons I'm leaving. See I'm a very competitive guy and well I know it's dayzRP and it's all RolePlay but it's not fun without the normal odd fight. Plus the RolePlay is really shabby atm.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest   
Guest

Roleplay? Shabby? ON S1!? All the people that were in it for the loot went to Epoch, all the roleplayers, the real good ones, stayed on S1.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest magw33d   
Guest magw33d

Goodbye fair maiden, may we meet on the battlefield once again.

Share this post


Link to post
Share on other sites
PCJames    202

CSGO? really oh well It's kind of hard to see you go, but you'll be back

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest TCkril   
Guest TCkril

Goodbye fair maiden, may we meet on the battlefield once again.

You saw the PM?


Y U do dis mate ?! :(

Hope you gonna play again soon !

Sorry for messing you around with C9 FranZ. But I think for both of us it isn't time for a new clan.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest magw33d   
Guest magw33d

Goodbye fair maiden, may we meet on the battlefield once again.

You saw the PM?


Y U do dis mate ?! :(

Hope you gonna play again soon !

Sorry for messing you around with C9 FranZ. But I think for both of us it isn't time for a new clan.

nein

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest Terry   
Guest Terry

Yes oh lord yes hes gone woooo!!

JK luv u Kril

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

Sign in to follow this  

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×