Jump to content

Server time (UTC): 2021-08-01 04:35

PLIKT -- O-Squad Patrol -
TODAY | 2021-08-01 19:00:00 (server time) | Starts in 14 hours, 24 minutes | Nyheim City

The Collective (IC/OOC Recruitment)


Otto Pilot

Recommended Posts

Posted (edited)

Damn, this looks interesting. The backstory reads nicely, feels snug & in-line with the lore.

 

Super excited to hopefully interact with this group in-game!

Edited by logn
Link to post
  • Diamond
Posted (edited)

LET'S GOOOOOOOOOOOOO!! Looking forward to this for certain! 

SLAVA CHERNARUS

Edited by Crimson
Link to post
  • Moderator

heck yeah! 

 

great read. looking forward to this. 

Link to post
  • Sapphire

Clean Graphics. Unfortunately I don't read so yeah. 

Link to post
  • Diamond
2 hours ago, Otto Pilot said:

Provide a conceptual "West" to PACT's "East" for a conceptual faction "Cold War"

Good Luck with this guys interesting ideas and cant wait to see what happens in game.
Quoting from above this will more than likely be a very hot war so I cant wait to see how that shakes up the server dynamic. 
Best Wishes
Kermie

Link to post
  • Sapphire

Oop, here it is, hey kids, wanna see Cold War 2.0? Stick around and find out! 

 

Good luck! 

Link to post
  • Diamond

Cold War? Interesting, hope your okay with me cookin meth in the prison. I’d hate to have an issue with the nato forces. Anyways gl, like the graphics and looking forward to the rest. 
welcome mouse GIF

Link to post
  • VIP

This looks interesting and might be something Stefan Mickelsson would seek to aid

Link to post
  • Sapphire

It's good that people are finally putting up more groups, best of luck with this!

Link to post
  • Game Master

Best of luck fellas !

Link to post
  • Emerald

urah marines! semper fi!!!!!!

nice thread, u just need more people tbh mate.

Link to post
  • Support

Blessed is your holy ICBM aimed at Washington DC...

image.png.5d5c885dcb6adfdb107550199602bc98.png
 

Woah! I did not see you coming! Hey there NATO dogpigs, what are you doing in my country?
This shall be interesting!

Link to post
Posted (edited)

This looks great!

Big fan of the simple but very clear graphics, smart usage of colour and the writing style. Also seems like a great addition to the existing group roster,  as you seem to be a group that, while striving forward to establish safe/neutral grounds and diplomatic relationships between factions at war, is very well capable of self-defense. This could get interesting.

I see a lot of potential here and hope you get the numbers needed to operate as a respected force!

Edited by Harsardie
Edit: spelling
Link to post
  • MVP

Best of luck with this guys, enjoyed reading the lore and I look forward to seeing where this leads IC, hopefully you guys get those ranks filled to get more boots on the ground to make a bigger presence in the area. Like I stated, best of luck with this 😃 !

Link to post

Haha! Wow! Good luck with this group and I hope you guys have a wonderful time on server giving and receiving high quality, meaningful, excellent roleplay!

😄

Link to post
  • Diamond

Fuck yeah baby!! Let’s see some more awesome lore stuff with some Western characters again! Bishop like bishop like!! 

Link to post
  • Head Admin

Thread looks good.

Enjoy your time with this group.

Approved

Set up your group CP and send out invites.

Link to post
  • Diamond
Posted (edited)

SLAVA CHERNARUS! LET'S GOOO!

Congrats y'all! 

Edited by Crimson
Link to post
  • Support

BRAZILLIAN FLAG HERE IS OTTO

THE BEST OF LUCK

 

tenor.gif

Link to post
  • Moderator

Congratulations fellas !

Curious to see how you'll fit in 🙂

Link to post
  • Emerald

i enjoyed your role play yesterday .very cool on the approval !

Link to post
  • Hofer locked this topic
Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...